lunes, 4 de mayo de 2009

CURRÍCULUM E CARTA DE PRESENTACIÓN

O currículum vitae é unha ferramenta esencial á hora de buscar emprego. Nel quedan plasmados o nivel académico (licenciatura, diplomatura, bachiller, etc), a experiencia laboral e outros coñecementos adquiridos polo solicitante (idiomas, informática, cursos de formación...), así como os seus datos persoais (nome e apelidos, data de nacemento, dirección, correo electrónico, teléfono) para que as empresas poidan contactar con él en caso de estar interesadas.

Cando tratamos de atopar traballo, podemos dar de alta o noso currículum nas bolsas de emprego de Internet (http://www.infojobs.net/, http://www.monster.es/, etc) e enviarllo ás empresas que, a través da páxina web seleccionada, ofrezan postos de traballo interesantes para nós.

Ademáis, podemos presentar o noso curriculum como documento adxunto dunha carta de presentación. Nesta carta constarán o noso enderezo e o da empresa á que nos diriximos e o motivo polo que enviamos o curriculum e a carta (como resposta a un anuncio de prensa, por exemplo). Ante todo, deixaremos constancia das nosas capacidades para traballar na empresa e a nosa vontade de agardar unha resposta.

1 comentario:

  1. Está ben o comentario tanto do currículum como da carta de presentación.

    ResponderEliminar